Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen firefoxu açsan 2-3 gün sonra bırakamazsın .
ie ne öyle sekmesi yok hep virüs yiyor hemde yavaş hemde yavaş indiriyor.
o senin düşüncen