Konu
Alexa da R10
19-01-2007, 19:37:54
#24
metro
Karacoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen firefoxu açsan 2-3 gün sonra bırakamazsın .
ie ne öyle sekmesi yok hep virüs yiyor hemde yavaş hemde yavaş indiriyor.
Hagi bakalım gaza getirdin yükledim bende
tekrar denicem alışmaya çalışcam.