Konu
Alexa da R10
19-01-2007, 19:23:38
#20
karacoder
sen firefoxu açsan 2-3 gün sonra bırakamazsın .
ie ne öyle sekmesi yok hep virüs yiyor hemde yavaş hemde yavaş indiriyor.