Alexa da R10
29
●1.817
- 19-01-2007, 11:04:08Üyeliği durdurulduR10 Alexa Türkiye Sıralamasında Nasıl Oluyorda 45. Sıraya Çıkabiliyor. Türkiyenin En Büyük 45. Sitesi R10 mudur ? Bu Konuyu Gerçekten Merak Ediyorum. Beni Yanlış Anlamayın Maksatım R10 kötüdür, haketmiyor demek değil. Ama Bu Nasıl Oluyor Buranın Ne Kadar Tekil Ne Kadar Çoğul Gösterimi Varki 45. Sıraya Çıkabiliyor. Yoksa Alexa mı Yanılıyor. Açıklamasını Yapacak Arkadaşlara Şimdiden Teşekkür Ederim...
- 19-01-2007, 12:12:20Üyeliği durdurulduilk 20 yi girmesi gerek bence ya neyse
kraloyun kaçıncı onu merak ediyorum asıl ben =)
- 19-01-2007, 12:14:45Üyeliği durdurulduBuradaki webmasterlar siteleri üst sıraya çıksın diye alexa toolbar kullanır. E tabi hali ile kendi sitelerinden çok r10 a girdikleri için normal olarak r10.net üst sıralara çıkıyor. Yani bu işin en cok hit alan r10 la alakası yok. Alexa toolbar ile encok girilen siteler diyelim
Nolur affedin beni sırrınızı su yüzüne cıkarttım bida yapmicam
- 19-01-2007, 18:01:42kesinlikle ..rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar hit aldığını tahmin edin artık
kraloyun kaçıncı onu merak ediyorum asıl ben =)