Alexa da R10 - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alexa da R10
29
●
1.817
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Alexa da R10
1
2
3
4
19-01-2007, 21:41:46
#28
Maharaja
r10 için birşey demiyorum fakat alexa da yükselmek basit.
19-01-2007, 21:49:48
#29
Misafir
yaw ne önemi var ki. bizim için anlam ifade eden şeyler sokaktaki adam için ne ifade ediyor ki. Sokaktaki adamdan kastettigim webmaster dışındaki internete giren kişiler
millet bir siteye pagerankı yüksek yada alexarankı yüksek diye girmiyor ki
20-01-2007, 01:15:39
#30
TeOqraSi
İE ile foruma girince zaten pc donuyor bişiler oluyor bi kaç arkadaşa sordum onlardada oluyormuş
r10 sayesinde FireFox'a alıştım
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler