Konu
Alexa da R10
20-01-2007, 01:15:39
#30
TeOqraSi
İE ile foruma girince zaten pc donuyor bişiler oluyor bi kaç arkadaşa sordum onlardada oluyormuş
r10 sayesinde FireFox'a alıştım