• 31-01-2009, 08:51:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    birazda şansları yaver gitti
  • 31-01-2009, 08:53:16
    #11
    Yıllardır görüşmediğim bir çok arkadaşımı buldum. bırak ilk okul arkadaşını daha eski 5-6 yaşındaki arkadaşlarımı bile buldum. İlk aşkımı buldum, ilkokul öğretmenimi bile buldum. Bu bağlamda faydalı bir site olarak görüyyorum.
  • 31-01-2009, 10:15:12
    #12
    buna gereksiz diyen adamın sosyal hayatından şüphe ederim ya.

    yurtdışındaki arkadaşlarımdan duydum.
  • 31-01-2009, 10:20:05
    #13
    facebook'a gereksiz diyen arkadaşlar sanırım ingilizce yüzünden sıkıntı çekiyor Bir arkadaşım ilk başlarda türkçe dil desteği olmadığı için üye olamamıştı sonra sövdü bi daha da girmedi facebook'a. Diyorum türkçe artık diye olsun ben bir kere gıcık kaptım diyor

    Facebook'un türkçeleştirilmeden önce ki hali çok güzeldi. Belirli bir seviyeye mensup insanlar üye oluyordu ne zaman ki türkçeleştirildi o zaman facebook'un yaş sınırı bir anda 13-14 lere kadar düştü O eski halinden eser yok şimdi. Ben nereden duydum hatırlamıyorum ama iyi ki duymuşum. Adamlar yapmış yahu, taktir etmek lazım.
  • 31-01-2009, 10:40:42
    #14
    kesinlikle cok seviyesiz bi ortam.. hesabımı dondurdum ben de dün.. saçma sapan gruplar ona inanan bi sürü salak.. oof boşwerin ..
  • 31-01-2009, 11:38:20
    #15
    Ben televizyonda görmüştüm.Doğan grubunun bir kanalında,star tv'de ana haber bülteninde görmüştüm geçen yıl bu zamanlardı yanılmıyorsam.İşte eski arkadaşlarını bulup,buluşma yapan kişileri göstermişlerdi.Gerçekten çok iyi bir sosyal ağ facebook.Hem gittikçe büyüyor.Alexa'nın Türkiye sıralamasında 2. sırada.Gerçekten muhteşem bir başarı.Ama Doğan grubunun taktiğide süper,haber görünümlü reklam.
  • 31-01-2009, 11:53:17
    #16
    Liseden mezun olunca (2004) benimde aklıma gelmişti bi site yapsam başta ben olmak üzere herkes lise, ilkokul arkadaşlarını bulsa diye ama vazgeçmiştim keşke hayalimin peşinden gitseydim
  • 31-01-2009, 11:57:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sınıfta bir facebook akımı başlamıştı. Bende "- Emre'nin feysbuku yokmuş" dedirtmemek için açtım
  • 31-01-2009, 11:58:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslardan duydum