facebook'u nerden duydunuz? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
facebook'u nerden duydunuz?
41
●
2.231
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
facebook'u nerden duydunuz?
1
2
3
4
5
01-02-2009, 03:08:40
#28
Mr.Function
Tabiki gazeteden. Öyle bir poh pohladılar ki. Facebook diğer arkadaşlık sitelerinden farklı olmasından dolayı büyüdü zaten büyüyen siteler hep ilk olmasındandır.
01-02-2009, 03:16:34
#29
KudretC
nerden duydum bilemiyorum nasıl sinsi planlar döndü dönüyor bilemiyorum ama benim çok işime yarıyor :]
01-02-2009, 03:23:01
#30
My_X
Üyeliği durduruldu
cia
var işin içinde..
bende tvden duymuştum
01-02-2009, 03:43:26
#31
Boxer
mark zuckerberg amcaoğlu o ısrar etti
01-02-2009, 11:46:00
#32
msdos
ben arkadaş cevrem sayesinde uye oldum
01-02-2009, 11:54:15
#33
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben 2005 Eylül'de kayıt oldum ben üye olduğum da 15.000 Türk vardı
Beni Norveçli komşum davet etmişti.
01-02-2009, 12:10:00
#34
jxc
Yahoo'nun satın alacağı haberiyle duymuştum ilk,eleman ben o saatte uyanamam falan demiş.Tabi facebook kullanmıyorum
01-02-2009, 12:17:57
#35
OrhanBilge
Recep abi sağolsun
01-02-2009, 12:18:56
#36
gorkems
Üyeliği durduruldu
arkadaş tavsiyesi ile girmiştim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler