facebook'u nerden duydunuz?
41
●2.231
- 31-01-2009, 12:47:52facebook'a gereksiz demek için asosyal yada dil bilmiyo mu olmak lazım yapmayın arkadaşlar bende üye değilim hiç te sıkıntısını çekmiyorum ilkokul arkadaşıymış eski sevgiliymiş benim için önemli olan bişeyler paylaştığım ilkokul arkadaşlarımla hala görüşüyorum bence facebook'a ihtiaç duyanlar asosyal insanlar (her facebook'u olan değil onsuz yapamayanları kastediyorum)
ilkokul arkadaşı bulcam diye elin gavurunu milyarder ettiniz
- 31-01-2009, 14:33:43bende gereksiz bir site olarak görüyorum
sırf faceboku yok demesinler diye üye oldum
vala billa...
- 31-01-2009, 16:43:36Microsoft büyük ortağı değil tam tersine küçük ortağıdırEmRe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hatta microsoftun satın aldığı hisse oranı %2 bile değil. - 31-01-2009, 18:24:28Ben hatırlamıorum.

Benim hesabımı askıya almıştı facebook el koymuştuJivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okulda duymayan kalmadı rezalet bişeydi
ilkokul arkadaşı bulcam diye elin gavurunu milyarder ettiniz