• 31-01-2009, 12:11:57
    #19
    Öğrenci değişim programı ile bizim üniversiteye gelen bir arkadaştan duymuştum. Afrika kökenli Amerikalı idi kendisi.. 2005 sonlarıydı yanılmıyorsam. O ara laboratuvarda çalışırken kayıt olmuştuk bizim arkadaş sayesinde.. O gün bugündür üyeyiz işte..
  • 31-01-2009, 12:47:52
    #20
    facebook'a gereksiz demek için asosyal yada dil bilmiyo mu olmak lazım yapmayın arkadaşlar bende üye değilim hiç te sıkıntısını çekmiyorum ilkokul arkadaşıymış eski sevgiliymiş benim için önemli olan bişeyler paylaştığım ilkokul arkadaşlarımla hala görüşüyorum bence facebook'a ihtiaç duyanlar asosyal insanlar (her facebook'u olan değil onsuz yapamayanları kastediyorum) ilkokul arkadaşı bulcam diye elin gavurunu milyarder ettiniz
  • 31-01-2009, 14:26:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ingilizce öğretmenim üye ol demişti..

    pencereden atla dese atlardım bi üyeliğin lafını mı yapacam
  • 31-01-2009, 14:33:43
    #22
    bende gereksiz bir site olarak görüyorum
    sırf faceboku yok demesinler diye üye oldum vala billa...
  • 31-01-2009, 16:43:36
    #23
    EmRe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi bu sitenin en büyük ortagı bildiginiz gibi Microsoft olmuştur.( Kaynak belirtemiyorum. Başka bir sitede gördüm.Google'dan Bulabilirsiniz). (
    Microsoft büyük ortağı değil tam tersine küçük ortağıdır
    Hatta microsoftun satın aldığı hisse oranı %2 bile değil.
  • 31-01-2009, 18:06:09
    #24
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    microsoft büyük ortağı değil tam tersine küçük ortağıdır
    hatta microsoftun satın aldığı hisse oranı %2 bile değil.
    %1,6
  • 31-01-2009, 18:22:37
    #25
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    hi5 te duydum

    ondan sonra hi5 biraktim :P
  • 31-01-2009, 18:24:28
    #26
    Ben hatırlamıorum.

    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıfta bir facebook akımı başlamıştı. Bende "- Emre'nin feysbuku yokmuş" dedirtmemek için açtım
    Benim hesabımı askıya almıştı facebook el koymuştu okulda duymayan kalmadı rezalet bişeydi
  • 01-02-2009, 03:01:55
    #27
    skyturk un bı teknolojı programında duymustum tabı ılk uye oldugumuzda turkıye ağında onbınler vardı sımdı ıse peeeh..nerdeyse ebem bıle uye..