Öğrenci değişim programı ile bizim üniversiteye gelen bir arkadaştan duymuştum. Afrika kökenli Amerikalı idi kendisi.. 2005 sonlarıydı yanılmıyorsam. O ara laboratuvarda çalışırken kayıt olmuştuk bizim arkadaş sayesinde.. O gün bugündür üyeyiz işte..