facebook'a gereksiz demek için asosyal yada dil bilmiyo mu olmak lazım yapmayın arkadaşlar bende üye değilim hiç te sıkıntısını çekmiyorum ilkokul arkadaşıymış eski sevgiliymiş benim için önemli olan bişeyler paylaştığım ilkokul arkadaşlarımla hala görüşüyorum bence facebook'a ihtiaç duyanlar asosyal insanlar (her facebook'u olan değil onsuz yapamayanları kastediyorum) ilkokul arkadaşı bulcam diye elin gavurunu milyarder ettiniz