Ben televizyonda görmüştüm.Doğan grubunun bir kanalında,star tv'de ana haber bülteninde görmüştüm geçen yıl bu zamanlardı yanılmıyorsam.İşte eski arkadaşlarını bulup,buluşma yapan kişileri göstermişlerdi.Gerçekten çok iyi bir sosyal ağ facebook.Hem gittikçe büyüyor.Alexa'nın Türkiye sıralamasında 2. sırada.Gerçekten muhteşem bir başarı.Ama Doğan grubunun taktiğide süper,haber görünümlü reklam.