facebook'a gereksiz diyen arkadaşlar sanırım ingilizce yüzünden sıkıntı çekiyor

Bir arkadaşım ilk başlarda türkçe dil desteği olmadığı için üye olamamıştı sonra sövdü bi daha da girmedi facebook'a. Diyorum türkçe artık diye olsun ben bir kere gıcık kaptım diyor
Facebook'un türkçeleştirilmeden önce ki hali çok güzeldi. Belirli bir seviyeye mensup insanlar üye oluyordu ne zaman ki türkçeleştirildi o zaman facebook'un yaş sınırı bir anda 13-14 lere kadar düştü

O eski halinden eser yok şimdi. Ben nereden duydum hatırlamıyorum ama iyi ki duymuşum. Adamlar yapmış yahu, taktir etmek lazım.