Konu
facebook'u nerden duydunuz?
31-01-2009, 08:53:16
#11
jethaber
Yıllardır görüşmediğim bir çok arkadaşımı buldum. bırak ilk okul arkadaşını daha eski 5-6 yaşındaki arkadaşlarımı bile buldum. İlk aşkımı buldum, ilkokul öğretmenimi bile buldum. Bu bağlamda faydalı bir site olarak görüyyorum.