• 10-12-2006, 10:36:29
    #28
    Misafir
    hack cafeden yapıyosa hic bir sey olmaz
  • 10-12-2006, 10:51:26
    #29
    Cafe sahibi sorumlu sayılır müşterinin yaptığından.Tam olarak bildiğim kadarıyla böyleydi.
  • 10-12-2006, 12:03:36
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane de benim başımda var, kendi çabam ile ortağının kişisel bilgilerine ulaşabildim. Mahkeme, savcılık vb. bu işi halledemez ise kendim halledecem.
    O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
  • 10-12-2006, 15:41:23
    #31
    vys
    Üyeliği durduruldu
    canımı hiç sıkmıyorum arkadaşlar eğer taasarımın içine dediğiniz gibi phpshell koysam yada benzeri bişey, ondan ne farkım olabilir ki ..?
  • 10-12-2006, 15:46:09
    #32
    Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
    wayy be yapan yapıyor kardeşim heker meker
  • 10-12-2006, 15:51:01
    #33
    Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
    Seni benimle uğraşmaman için son defa uyarıyorum, ben microsoft değilim. Türk siteleri ile uğraşan Türkleri vatan haini kategorisinde değerlendiriyoruz.
  • 10-12-2006, 19:35:15
    #34
    Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
    hahahah süpersiniz ya microsoft bişey yapammamış hahahah.Küçücük cocukların hayal dünyası baya geniş
  • 10-12-2006, 20:59:06
    #35
    Üyeliği durduruldu
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahah süpersiniz ya microsoft bişey yapammamış hahahah.Küçücük cocukların hayal dünyası baya geniş
    www.zone-h.org - http://experts.microsoft.fr/default.aspx

    Alexisin ne olduğunu gösteren kişinin adı: Darkcode, ve indexde darkcode geçiyor. Microsoft hiçbirşey yapamadı sadece düzeltti ve açığını kapattı.

    --
    @Alexis,
    Gözüm ben senle uraşmıyorum belirtiyorum. Sen o hatayı neden düştüğünü biliyorsun. Seninle o adamda uğraşmıyor. Milletin emekleriyle hep dalga geçiyorsun. Gtalk konuşma logların ele geçirildi. Hep tema hırsızlığına karşı çıktın. Ama ne oldu?




    bundan sonra ne olursa olsun senin hakkında birşey yazmayacağım.

    edit:

    darkcode msnmi ver onlara. d a r k c o d e @ h o t m a i l . d
  • 10-12-2006, 21:37:58
    #36
    oswd.org yazıyor orada, hala uğraşıyorsun benle... 40 yıllık arkadaşımla konuşuyorum orada, argo ve kelime oyunlarının alası.

    Sen ise her zaman olduğu gibi karalamaya çalışıyorsun. Site benim sitem ve kimleri banlayacağıma ben karar veririrm. Banlandı diye saldırı yapanın aklından da şüphe duyarım.

    Ayrıca, 3. şahıslara ait kayıtları yayınlama hakkını sana kim veriyor! Senin bu resminden sonra mail adresime yapılan saldırılar 5 e katlanacak.