Konu
Kim bu hekerim ?
10-12-2006, 19:35:15
#34
baris333
Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
hahahah süpersiniz ya microsoft bişey yapammamış hahahah.Küçücük cocukların hayal dünyası baya geniş