Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
hahahah süpersiniz ya microsoft bişey yapammamış hahahah.Küçücük cocukların hayal dünyası baya geniş