Konu
Kim bu hekerim ?
10-12-2006, 15:41:23
#31
vys
Üyeliği durduruldu
canımı hiç sıkmıyorum arkadaşlar eğer taasarımın içine dediğiniz gibi phpshell koysam yada benzeri bişey, ondan ne farkım olabilir ki ..?