Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
Seni benimle uğraşmaman için son defa uyarıyorum, ben microsoft değilim. Türk siteleri ile uğraşan Türkleri vatan haini kategorisinde değerlendiriyoruz.