• 09-12-2006, 04:33:23
    #10
    Bir tane de benim başımda var, kendi çabam ile ortağının kişisel bilgilerine ulaşabildim. Mahkeme, savcılık vb. bu işi halledemez ise kendim halledecem.
  • 09-12-2006, 07:42:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Basit bir hackeri (lameri) herkes tanır ama iyi bir hackeri kimse tanımaz.
  • 09-12-2006, 09:27:34
    #12
    vys
    Üyeliği durduruldu
    evt arkadaşlar mail adresimi alamazsam biterim, adamların sitesinden rica ettim durumun çok kritik olduğunu da söyledim.

    olumsuz yanıt vermeleri durumunda ( 15 yaşındayım ama .. ) arkam güçlüdür (eywallah zaten kisi içinde 3 domain bulunan isimtescil.net hesabını da ele geçirmiş. orada çok büyük bir firmanın domaini var onuda ele geçirmişler.) p.tesi veya salı günü Kırklareli / Lüleburgaz adliye sarayında arkadaşı ağırlayacaz.

    ama nasıl oluyor bunlar 3 sitemi hacklediler, e-mailimi ele geçirdiler, isimtescil hesabını ele geçirdiler. bunlar tesadüf değil ya bu kişi beni tanıyor, yada benle bir sorunu var.
  • 09-12-2006, 09:30:46
    #13
    PC ne trojan atıp key loglarını almış olabilir
    tanımadığın kişilerden gelen mailleri açma
    linkleri tıklama
    hatta tanımadığın kişileri msn e kabul etme
  • 09-12-2006, 10:13:35
    #14
    vys
    Üyeliği durduruldu
    benim canımı sıkan nasıl olurda gmail e sızabilirler ki.

    o kadar basitmi bu şimdi
  • 09-12-2006, 10:40:52
    #15
    Bilgisayarınıza bir şekilde keylogger yükletmişlerse gmail değil, bütün banka bilgilerinize ve hatta msn deki konuşmlarınıza bile ulaşırlar, kısacası klavyeden tıkladığınız her tuşun kaydına ulaşırlar.
  • 09-12-2006, 10:44:18
    #16
    vys
    Üyeliği durduruldu
    ne yapmam lazım acaba bildiğiniz sağlam anti virüs programı var mı
  • 09-12-2006, 10:55:40
    #17
    1-) Kaspersky antivirüs programını yükleyin
    2-) internet explorer yerine firefox kullanın
    3-) Microsoft TechNet: Windows Sysinternals dan Processexplorer ı indirin şüpheli uygulamaları burdan kapatın

    bu 3 madde yeterli
    kasperin fw li versiyonunu öneririm spam maileri bile engeliyor maillerdeki virüsleri direk siliyor çok kral program
  • 09-12-2006, 11:07:50
    #18
    vys
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler holyboy