Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?
wayy be yapan yapıyor kardeşim heker meker