Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane de benim başımda var, kendi çabam ile ortağının kişisel bilgilerine ulaşabildim. Mahkeme, savcılık vb. bu işi halledemez ise kendim halledecem.
O senin başındakinin grubu microsoftu deface etti. microsoft birşey yapamadı sen ne yapacaksın?