adtech odeme yapmıyor
18
●1.130
- 06-10-2008, 20:56:43Üyeliği durdurulduadtech hesabı alacaklarım hesabımda odeme yapıldı olarak gorulmesine ragmen odemelerim hesabımda yok yuzlerce kez mail attım ama tek kez gerı donus olmadı nereye sikayet edebilirim
- 06-10-2008, 22:11:13adtechi bn pek beğenmedim zati. ama ödeme yapıp yapmadığı konusunda hiç bir bilgim yok. Sanırım piyasada tutunmaya çalışıyor. O yüzden ödemeyi geciktirmesi bile pek akıllıca değil.
- 06-10-2008, 22:14:07piyasaya tutunmaya çalışıyor hafikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her 3sitenin 1inde adtech reklamları var.
- 06-10-2008, 22:14:39Üyeliği durdurulduzdearban
sen okuyamıyosun heralde
baslık adtech odeme yapmıyor
icerik odememi alamadım
yer : webmaster genel konular
neresi alakasız baslık ve icerik bunun
bu arada..
adtech ile bi akrabalıgın mı var - 06-10-2008, 22:15:05Üyeliği durdurulduhadi yafikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) ciddimisin birazcık incele istersen ...
- 06-10-2008, 22:22:38akrabalıkmı, adtech kullanmıyorum bileNoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek istediğim bi ara sor soruştur, ödeme yatmış gözüküyor ama paran yokmuş, yani ortada senden, bankadan, yada adtech ten kaynaklanan bi sorun var.
adtech sana ödemeni yapmazsa, aradığında seni iplemezlerse ozaman gel burdan sesini duyur, doğru olduğuna inanalım hertürlü destekçinim - 06-10-2008, 22:24:57adtech ay sonunda 50 kuruşun olsa onun dahi ödemesini yapar arkadaşım
her 3sitenin 1inde adtech reklamları var.
) ciddimisin birazcık incele istersen ...