• 06-10-2008, 22:25:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bankada sorun varmı ?: anlatıyım olayı o zaman bankamla gorusuyorum 2 aydır yatmıyo gelirlerim
    bende sorun varmı ? : hesap bilgilerim doru kayıtta hicbir yanlıs yer yok
    adtechde sorun varmı ? : 0800 lü numaralara alerjım var maillerede karıslık gelmiyor...
  • 06-10-2008, 22:28:41
    #11
    NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankada sorun varmı ?: anlatıyım olayı o zaman bankamla gorusuyorum 2 aydır yatmıyo gelirlerim
    bende sorun varmı ? : hesap bilgilerim doru kayıtta hicbir yanlıs yer yok
    adtechde sorun varmı ? : 0800 lü numaralara alerjım var maillerede karıslık gelmiyor...
    alerjini bi köşeye atıp aricaksın ozaman.
  • 06-10-2008, 22:29:17
    #12
    Erken ödeme bölümlerinde sıkıntı olduğunu söylüyorlar doğrudur 1 aydır ödeme yapmıyor
  • 06-10-2008, 22:30:16
    #13
    adtech ayın 14 undeydi sanırım bir 4x4 çekilişi yapacak. umarım kampanyalarına devam eder.
  • 06-10-2008, 22:39:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    250,000 bın uye getirene kıa hediye gercekten guzel bi hediye ama ufak bi hesap yapalım

    uye basına mınımum gelir 1Ytl
    250,000 uye geitren 250,000 ytl kazanır ...
    zaten o uyenın hediyesini adtech 250 milyar odeyerek veriyor
    kıa jıp devede kulak yanı
  • 06-10-2008, 22:45:37
    #15
    NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250,000 bın uye getirene kıa hediye gercekten guzel bi hediye ama ufak bi hesap yapalım

    uye basına mınımum gelir 1Ytl
    250,000 uye geitren 250,000 ytl kazanır ...
    zaten o uyenın hediyesini adtech 250 milyar odeyerek veriyor
    kıa jıp devede kulak yanı
    250.000 + kia veriyor.
    250k üye yapıp kia devede kulak dersen ben burdayım bana verebilirsin.ama ilk motoru ver bana.
    250bin kazanana 1trilyon hediye mi bekliyordun?
  • 06-10-2008, 22:52:37
    #16
    Alıntı
    2. Dönem arazi aracı kampanyamız 1 Ekim 2008 - 31 Ekim 2008 ayı tarihleri arasında, gelir payı toplamı 100$ ve üzerinde olan iş ortaklarımız için geçerli olacaktır. İş ortaklarımızdan bir kişiye hediye edilecek CHERY TIGGO 3 1.6L Acteco marka arazi aracı için çekiliş, 14 Kasım 2008 tarihinde Milli Piyango yetkililerinin nezaretinde gerçekleştirilecektir.
    önümüzdeki ayın 14 üymüş bu 250.000 üye getirene değil 100$ lık kazanç sağlayan lar arasından yapılacak çekilşe verilecek.
  • 06-10-2008, 23:01:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    cekilişten bahsetmiyorum uye basına gelirle hediyelerden bahsediyorum

    verdigim ornekte sunu anlatmaya calıstım ama herkez tutuyo bi ucundan cekiştiriyo maksat tartısma olsun diye

    yanı 250 milyar kazanıyosun kıa jıp su an 80 milyar ek gelir alıyosun yanı 1 ytl yerine her uye basına 1,4 ytl vermiş oluyor.
    kıa jıp denildiginde kabataslak bakınca hediya cok sasalı civcivli gibi gorunuyo ama aslında oyle degil

    anladınmı mıcsoft hediyeyi kucumsemiyoruz
  • 07-10-2008, 14:22:53
    #18
    Ben ödemeleri düzgün bir şekilde alıyorum, 3 ytl olsa bile gönderiyorlar.

    Eğer sorun yaşıyorsanız tel'den kendilerine ulaşabilirsiniz.