Konu
adtech odeme yapmıyor
07-10-2008, 14:22:53
#18
KoRaY_C
Ben ödemeleri düzgün bir şekilde alıyorum, 3 ytl olsa bile gönderiyorlar.
Eğer sorun yaşıyorsanız tel'den kendilerine ulaşabilirsiniz.