NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankada sorun varmı ?: anlatıyım olayı o zaman bankamla gorusuyorum 2 aydır yatmıyo gelirlerim
bende sorun varmı ? : hesap bilgilerim doru kayıtta hicbir yanlıs yer yok
adtechde sorun varmı ? : 0800 lü numaralara alerjım var maillerede karıslık gelmiyor...
alerjini bi köşeye atıp aricaksın ozaman.