250,000 bın uye getirene kıa hediye gercekten guzel bi hediye ama ufak bi hesap yapalım
uye basına mınımum gelir 1Ytl
250,000 uye geitren 250,000 ytl kazanır ...
zaten o uyenın hediyesini adtech 250 milyar odeyerek veriyor
kıa jıp devede kulak yanı
250.000 + kia veriyor.
250k üye yapıp kia devede kulak dersen ben burdayım bana verebilirsin.ama ilk motoru ver bana.
250bin kazanana 1trilyon hediye mi bekliyordun?