bankada sorun varmı ?: anlatıyım olayı o zaman bankamla gorusuyorum 2 aydır yatmıyo gelirlerim
bende sorun varmı ? : hesap bilgilerim doru kayıtta hicbir yanlıs yer yok
adtechde sorun varmı ? : 0800 lü numaralara alerjım var maillerede karıslık gelmiyor...
adtech odeme yapmıyor
18
●1.130
- 06-10-2008, 22:25:17Üyeliği durduruldu
- 06-10-2008, 22:28:41alerjini bi köşeye atıp aricaksın ozaman.NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2008, 22:30:16adtech ayın 14 undeydi sanırım bir 4x4 çekilişi yapacak. umarım kampanyalarına devam eder.
- 06-10-2008, 22:39:39Üyeliği durduruldu250,000 bın uye getirene kıa hediye gercekten guzel bi hediye ama ufak bi hesap yapalım
uye basına mınımum gelir 1Ytl
250,000 uye geitren 250,000 ytl kazanır ...
zaten o uyenın hediyesini adtech 250 milyar odeyerek veriyor
kıa jıp devede kulak yanı
- 06-10-2008, 22:45:37250.000 + kia veriyor.NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250k üye yapıp kia devede kulak dersen ben burdayım bana verebilirsin.ama ilk motoru ver bana.
250bin kazanana 1trilyon hediye mi bekliyordun? - 06-10-2008, 22:52:37önümüzdeki ayın 14 üymüş bu 250.000 üye getirene değil 100$ lık kazanç sağlayan lar arasından yapılacak çekilşe verilecek.Alıntı
- 06-10-2008, 23:01:28Üyeliği durdurulducekilişten bahsetmiyorum uye basına gelirle hediyelerden bahsediyorum
verdigim ornekte sunu anlatmaya calıstım ama herkez tutuyo bi ucundan cekiştiriyo maksat tartısma olsun diye
yanı 250 milyar kazanıyosun kıa jıp su an 80 milyar ek gelir alıyosun yanı 1 ytl yerine her uye basına 1,4 ytl vermiş oluyor.
kıa jıp denildiginde kabataslak bakınca hediya cok sasalı civcivli gibi gorunuyo ama aslında oyle degil
anladınmı mıcsoft hediyeyi kucumsemiyoruz