adtechi bn pek beğenmedim zati. ama ödeme yapıp yapmadığı konusunda hiç bir bilgim yok. Sanırım piyasada tutunmaya çalışıyor. O yüzden ödemeyi geciktirmesi bile pek akıllıca değil.