• 06-10-2008, 20:56:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    adtech hesabı alacaklarım hesabımda odeme yapıldı olarak gorulmesine ragmen odemelerim hesabımda yok yuzlerce kez mail attım ama tek kez gerı donus olmadı nereye sikayet edebilirim
  • 06-10-2008, 22:07:51
    #2
    ADTECH Ödeme yapıyor Sorunsuz..
    Sana Ödeme Yapılmamışsa Eğer Ücretsiz Danışma Hattını ArayabiLirsin.
    Ücretsiz Yayıncı Destek Hattı : 0.800.211-0230
  • 06-10-2008, 22:11:13
    #3
    adtechi bn pek beğenmedim zati. ama ödeme yapıp yapmadığı konusunda hiç bir bilgim yok. Sanırım piyasada tutunmaya çalışıyor. O yüzden ödemeyi geciktirmesi bile pek akıllıca değil.
  • 06-10-2008, 22:11:14
    #4
    şu başlıkların içeriği ile alakası olmayışına okadar çok kızıyorumki, herkes adtech reklamlarının düzenli ödeme yaptığını söylerken, bir kaç kişini çıkıp 3krş alacağı parayı ödeme yapmıyor diye leke sürmesi yokmu çok yazıkkk.
  • 06-10-2008, 22:14:07
    #5
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtechi bn pek beğenmedim zati. ama ödeme yapıp yapmadığı konusunda hiç bir bilgim yok. Sanırım piyasada tutunmaya çalışıyor. O yüzden ödemeyi geciktirmesi bile pek akıllıca değil.
    piyasaya tutunmaya çalışıyor ha her 3sitenin 1inde adtech reklamları var.
  • 06-10-2008, 22:14:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    zdearban

    sen okuyamıyosun heralde
    baslık adtech odeme yapmıyor
    icerik odememi alamadım
    yer : webmaster genel konular

    neresi alakasız baslık ve icerik bunun

    bu arada..
    adtech ile bi akrabalıgın mı var
  • 06-10-2008, 22:15:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtechi bn pek beğenmedim zati. ama ödeme yapıp yapmadığı konusunda hiç bir bilgim yok. Sanırım piyasada tutunmaya çalışıyor. O yüzden ödemeyi geciktirmesi bile pek akıllıca değil.
    hadi ya ) ciddimisin birazcık incele istersen ...
  • 06-10-2008, 22:22:38
    #8
    NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zdearban
    sen okuyamıyosun heralde
    baslık adtech odeme yapmıyor
    icerik odememi alamadım
    yer : webmaster genel konular
    neresi alakasız baslık ve icerik bunun
    bu arada..
    adtech ile bi akrabalıgın mı var
    akrabalıkmı, adtech kullanmıyorum bile

    demek istediğim bi ara sor soruştur, ödeme yatmış gözüküyor ama paran yokmuş, yani ortada senden, bankadan, yada adtech ten kaynaklanan bi sorun var.

    adtech sana ödemeni yapmazsa, aradığında seni iplemezlerse ozaman gel burdan sesini duyur, doğru olduğuna inanalım hertürlü destekçinim
  • 06-10-2008, 22:24:57
    #9
    adtech ay sonunda 50 kuruşun olsa onun dahi ödemesini yapar arkadaşım