şu başlıkların içeriği ile alakası olmayışına okadar çok kızıyorumki, herkes adtech reklamlarının düzenli ödeme yaptığını söylerken, bir kaç kişini çıkıp 3krş alacağı parayı ödeme yapmıyor diye leke sürmesi yokmu çok yazıkkk.