Konu
adtech odeme yapmıyor
06-10-2008, 22:11:14
#4
zdearban
şu başlıkların içeriği ile alakası olmayışına okadar çok kızıyorumki, herkes adtech reklamlarının düzenli ödeme yaptığını söylerken, bir kaç kişini çıkıp 3krş alacağı parayı ödeme yapmıyor diye leke sürmesi yokmu çok yazıkkk.