NoPassaraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zdearban
sen okuyamıyosun heralde
baslık adtech odeme yapmıyor
icerik odememi alamadım
yer : webmaster genel konular
neresi alakasız baslık ve icerik bunun
bu arada..
adtech ile bi akrabalıgın mı var
akrabalıkmı, adtech kullanmıyorum bile

demek istediğim bi ara sor soruştur, ödeme yatmış gözüküyor ama paran yokmuş, yani ortada senden, bankadan, yada adtech ten kaynaklanan bi sorun var.

adtech sana ödemeni yapmazsa, aradığında seni iplemezlerse ozaman gel burdan sesini duyur, doğru olduğuna inanalım hertürlü destekçinim