zdearban

sen okuyamıyosun heralde
baslık adtech odeme yapmıyor
icerik odememi alamadım
yer : webmaster genel konular

neresi alakasız baslık ve icerik bunun

bu arada..
adtech ile bi akrabalıgın mı var