• 02-10-2008, 03:02:20
    #1
    Arkadaşlar, bu forumda 8 ay önce birisi ile tanıştım evli bağlı güvendik adam para bile gönderdi bana, ortaklaşa site yapalım diye, 2 ay uğraştım bir arkadaşlık sitesi yaptık, Yabancı dile tercüme ettirdik, ve baktımki artık birbirimize güveniyoruz 2 milyarlık reklam parası ben verdim ona, facebook myspace youtube google hepsine reklamı verdik, adam hiç bir şey yapmıyordu sürekli ben siteyi geliştiriyordum gece kendisi gelince nicki ile küçük kızlara yazıyordu ingilizce aşk maş kelimeleri, 3 ay içinde o siteyi paşa yaptım 90 bin üyemiz oldu. iyi kötü reklamda almıştık site geliri ayda 900 doları buluyordu. ve ******** işi öğrenmiş gidip başka bir php coder tutup siteyi biraz geliştirmiş ve türkiyeyi banlamış, bana siteyi hacklediler dedi inanmadım, ve free proxy ile baktım site açılıyor üyeler her zamanki gibi giriyor. o Şerefsizde bu forumda ama nickini bilmiyorum eğer okuyorsan adam gibi herkesin içinde yaz, senin hatan buydu bunun için yaptım. Öyle adam dolandırmakla bir yere kaçamazsın. Arkadaşlar benim bu durumda ne yapmam gerekiyor. Hakkımı bu itten nasıl geri alırım ? o siteye 2 bin dolardan fazla param gitti artı ben o hale getirdim adamın yaptığı şerefsizliğe bakın
  • 02-10-2008, 03:09:25
    #2
    Oha diyorum başka birşey demiyorum. Ne profosyonel bir dolandırıcıymış bu ********.

    Gerçekten insan artık kime güveneceğine şaşırıyor..

    Hocam eğer yanlış anlamadıysam , yani siteden bir gelirin kalmadıysa sende veritabanını veya sistemi yabancı sitelerde satışa sun. Adamın sistemi ve veritabanı vvarez'e düşsün. Sanırım şuan yapabileceğin tek şey bu

    Büyük geçmiş olsun..
  • 02-10-2008, 03:12:32
    #3
    sitenin ismi nedir?
  • 02-10-2008, 03:16:04
    #4
    Vallah ben ömrümde böyle *********** adam görmedim. Sürekli arardı cepten bir şey lazımsa çekinme ortağız, biliyorum çok çalışıyorsun en büyük pay senin ama ilk önce bu harcadığımız paraları kurtaralım ondan sonra parayı bölüşürüz. Gelen gelirlerle seneye isviçrede oluruz diyordu. Vallah arkadaş W.raze en son bir ay önce yedeğini aldım sitenin. orjinalı bende, fakat bir etkisi olmaz. paylaşırsam, herkes bu hataya düşebilir. Dediğin gibi bu devirde insan kimseye güvenmeyecek, adam 8 ay boyunca mahsun rolü oynadı hep soruyordu reklamı üyeleri nereden getireceğiz diye, hepsini öğrendi ve dün direk tekmeyi vurdu şansa bir az önce free proxy ile ayıktım sitenin kapanmadığını.
  • 02-10-2008, 03:16:38
    #5
    Kuvake.net
  • 02-10-2008, 03:19:59
    #6
    Namco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin adresi mi bu?
  • 02-10-2008, 03:21:35
    #7
    evet domanin benimdi 4 - 5 yıllık bir domaindi oda gitti.
  • 02-10-2008, 03:28:27
    #8
    Domainin şifresini bilmiyor musunuz?
  • 02-10-2008, 03:30:29
    #9
    Namco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet domanin benimdi 4 - 5 yıllık bir domaindi oda gitti.
    domain bilgilerini neden verdinki ?