• 02-10-2008, 03:35:26
    #10
    ben 4,9 yıl önce almıştım o domaini ve bana dediki domain bilgileri türk ismi ile olmaz, eğer yabancılar anlarsa türkler yapmış bu siteyi kimse girmez, değiştir bende değiştirdim o sürede ve bana dediki aramızda hiç bir şey sağlı olmayacak domain şifresini verdim ona, ve nereden bilebilirdimki adama öyle yapacaktı. Yani kimse aramızda demesin beni dolandırmaz yutmam ben öyle adamları, Gerçekten öyle iyi oynadıki mahsun rölünü yutmamak elde değil, mail attım domain şirketine benim diye, kredi kartım ile önceki ödeme yaptığım bilgileri gönderdim, domanin asıl sahibi benim dedim, bakalım ne olacak, eğer o domani alırsam onun hayatı kayar düşer elime.
  • 02-10-2008, 03:35:45
    #11
    domain i adama mı verdin yani yuh be arkadasım sanada yuh. insan biraz akıllı olur biraz düşünür karşısındaki ona yanlış yapmaması icin elinde koz bulundurur ama sen tüm kozları adama vermişsin diyecek bişi bulamıyorum sana!!
  • 02-10-2008, 03:36:58
    #12
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Namco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 4,9 yıl önce almıştım o domaini ve bana dediki domain bilgileri türk ismi ile olmaz, eğer yabancılar anlarsa türkler yapmış bu siteyi kimse girmez, değiştir bende değiştirdim o sürede ve bana dediki aramızda hiç bir şey sağlı olmayacak domain şifresini verdim ona, ve nereden bilebilirdimki adama öyle yapacaktı. Yani kimse aramızda demesin beni dolandırmaz yutmam ben öyle adamları, Gerçekten öyle iyi oynadıki mahsun rölünü yutmamak elde değil, mail attım domain şirketine benim diye, kredi kartım ile önceki ödeme yaptığım bilgileri gönderdim, domanin asıl sahibi benim dedim, bakalım ne olacak, eğer o domani alırsam onun hayatı kayar düşer elime.
    %51' domaini geri verirler hatta %99 verirler ödeme bilgilerini gönderdiysen.
  • 02-10-2008, 03:38:33
    #13
    umarım euk un dedği gibi olur yoksa fena halde tongayabasmış olursun.
  • 02-10-2008, 03:39:28
    #14
    inşallah biraz önce mail attım, bencede vermeleri gerekiyor, çünkü ortada dolandırma var, önceki mail adresi benimdi onlar düşüneceklerki bu yeni adam nereden çıktı büyük ihtimaller verecek, o şefo denilen ******** kendini akıllı sanıyor, Allah etsin versinlerki bana gelip yalvarsın bu sefer kozlar elime düşer, onun 6 milyarı boşa gidecek, yazacak bu foruma inanıyorum.
  • 02-10-2008, 03:40:42
    #15
    domain e ait eposta adresi senin mi ?
  • 02-10-2008, 03:42:07
    #16
    Umarım alırsın ve adam ortada kalır.
  • 02-10-2008, 03:42:48
    #17
    Kredi kartı bilgilerini doğrularsan , yani firmaya ödemeyi senin yaptığını kanıtlarsan domain'inini geri verirler.
  • 02-10-2008, 03:44:08
    #18
    arkadaş domaindeki mail benim olsaydı, niye şimdiye kadar şifremi unuttum yapmazmıydımki adam onuda değiştirmiş, artı bir arkadaşlık sitesi daha bana dedi yap iki tane işletelim dedim olmaz uzun sürer, dedi o zaman hazır al, gidip bir tane hazır aldım script ve açtık bir site daha bu sefer domain onun adına, o şifreyi bilmiyorum yani ne deseniz haklısınız asıl mallık bende.