arkadaş domaindeki mail benim olsaydı, niye şimdiye kadar şifremi unuttum yapmazmıydımki adam onuda değiştirmiş, artı bir arkadaşlık sitesi daha bana dedi yap iki tane işletelim dedim olmaz uzun sürer, dedi o zaman hazır al, gidip bir tane hazır aldım script ve açtık bir site daha bu sefer domain onun adına, o şifreyi bilmiyorum yani ne deseniz haklısınız asıl mallık bende.