• 02-10-2008, 03:53:37
    #19
    şefo dediğin kişi kim? forumda üyeliği nedir?

    O kadar şey yazmışsın hiç bir mantıklı yazı göremedim.
  • 02-10-2008, 03:57:18
    #20
    işte bilsem yazmazdım zaten, adamın ismi hakan, fakat beni şefo olarak biliyorlar herkes burada dedi, nickini hatırlamıyorum fakat başka bir nickle bu sitede olduğunu biliyorum sürekli derdi ben r10.net bilmem bunu gördüm bu sitede link alımı satımı var, alalım mı felan gibi şeyler derdi fakat, hiç sormadım yeni nickini eski nickini ise ben hatırlamıyorum.
  • 02-10-2008, 03:59:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Adam domainide kaciriyor sanirim.

    Turk ip si ile girenlere yada turkce browser ile girenlere bu domain degiscek bu adresteyiz artik tarzi biseyler yazmis...

    Alman ip sinde yada browserinda problem yok ayni login ekrani ve uye resimleri geliyor...

    Ins. domaini alirsin yardimci olunacak bisey olursa buralardayiz..


    Edit : Site fince sanirim ?
  • 02-10-2008, 04:01:07
    #22
    FireX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda Birsen Akçiçek diye birisi varmış. Üyelerin yarısını dolandırmış. O çıkmasında..
    sanmam bu daha sabırlı bir ***********, işte mallık bizde herkese güvensek olacağı buydu, Benim arkadaş diyordu, bu site çok gelişti, 10 milyardan fazla para eder. Gel sen vur dedi bir gece taşıyalım benim sunucuya dedi, domainide yönlendirelim dedi dedimki olmaz, adama bana o kadar güvendi dedi tek güvencem bu sitedeki gelir. Keşke o zaman şeytana ve o arkadaşa uysaydım, vurmayana vururlar.
  • 02-10-2008, 04:02:44
    #23
    Namco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bilsem yazmazdım zaten, adamın ismi hakan, fakat beni şefo olarak biliyorlar herkes burada dedi, nickini hatırlamıyorum fakat başka bir nickle bu sitede olduğunu biliyorum sürekli derdi ben r10.net bilmem bunu gördüm bu sitede link alımı satımı var, alalım mı felan gibi şeyler derdi fakat, hiç sormadım yeni nickini eski nickini ise ben hatırlamıyorum.
    Adamın sitede takıldığını söylüyorsun ama nickini bilmiyorsun?

    r1o da sefo diye biriside yok.

    site:www.r10.net şefo - Google'da Ara

    Bari sahışın mail adresini filan yaz kimmiş görsün herkez.
  • 02-10-2008, 04:07:45
    #24
    Loroz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam domainide kaciriyor sanirim.
    Turk ip si ile girenlere yada turkce browser ile girenlere bu domain degiscek bu adresteyiz artik tarzi biseyler yazmis...
    Alman ip sinde yada browserinda problem yok ayni login ekrani ve uye resimleri geliyor...
    Ins. domaini alirsin yardimci olunacak bisey olursa buralardayiz..
    Edit : Site fince sanirim ?
    yazmışki bir fincan kahve içene kadar biz geri döneceğiz ek sitemiz olan aşağıdaki sitemizi kullanabilirsiniz, ve o siteyide ilk defa dün gördüm, sanırım o siteyi gizliden açmış gelen türk hitleri o siteye çekmek istiyor. kendisi ise götürecek isviçreli finli halkı. Vallah o adamı öldürsem ruhum yine iyileşmez, o kadar koyduki.
  • 02-10-2008, 04:10:54
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.700.000 index var. Yeni domain 100.000 index bile olmuş.
  • 02-10-2008, 04:10:58
    #26
    mail adresi : fin_mortal@hotmail.com ve finsefo@kuvake.net ile açmıştık o adresi ile maillere giriyor. sürekli bunu kullanıyor. fin_mortal@hotmail.com
  • 02-10-2008, 04:13:07
    #27
    Lokosit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.700.000 index var. Yeni domain 100.000 index bile olmuş.
    evet gece gündüz o site ile ben uğraştım, ve seo bile yapmıştım, ama neyse fazla başınızı ağırtmayım domainimi geri alınca, kendim yapacağım o siteyi.