işte bilsem yazmazdım zaten, adamın ismi hakan, fakat beni şefo olarak biliyorlar herkes burada dedi, nickini hatırlamıyorum fakat başka bir nickle bu sitede olduğunu biliyorum sürekli derdi ben r10.net bilmem bunu gördüm bu sitede link alımı satımı var, alalım mı felan gibi şeyler derdi fakat, hiç sormadım yeni nickini eski nickini ise ben hatırlamıyorum.
Adamın sitede takıldığını söylüyorsun ama nickini bilmiyorsun?
r1o da sefo diye biriside yok.
site:www.r10.net şefo - Google'da Ara
Bari sahışın mail adresini filan yaz kimmiş görsün herkez.