Adam domainide kaciriyor sanirim.

Turk ip si ile girenlere yada turkce browser ile girenlere bu domain degiscek bu adresteyiz artik tarzi biseyler yazmis...

Alman ip sinde yada browserinda problem yok ayni login ekrani ve uye resimleri geliyor...

Ins. domaini alirsin yardimci olunacak bisey olursa buralardayiz..


Edit : Site fince sanirim ?