Adam domainide kaciriyor sanirim.
Turk ip si ile girenlere yada turkce browser ile girenlere bu domain degiscek bu adresteyiz artik tarzi biseyler yazmis...
Alman ip sinde yada browserinda problem yok ayni login ekrani ve uye resimleri geliyor...
Ins. domaini alirsin yardimci olunacak bisey olursa buralardayiz..
Edit : Site fince sanirim ?
yazmışki bir fincan kahve içene kadar biz geri döneceğiz ek sitemiz olan aşağıdaki sitemizi kullanabilirsiniz, ve o siteyide ilk defa dün gördüm, sanırım o siteyi gizliden açmış gelen türk hitleri o siteye çekmek istiyor. kendisi ise götürecek isviçreli finli halkı. Vallah o adamı öldürsem ruhum yine iyileşmez, o kadar koyduki.