inşallah biraz önce mail attım, bencede vermeleri gerekiyor, çünkü ortada dolandırma var, önceki mail adresi benimdi onlar düşüneceklerki bu yeni adam nereden çıktı büyük ihtimaller verecek, o şefo denilen ******** kendini akıllı sanıyor, Allah etsin versinlerki bana gelip yalvarsın bu sefer kozlar elime düşer, onun 6 milyarı boşa gidecek, yazacak bu foruma inanıyorum.