Konu
Yaktın beni şefo :(
02-10-2008, 03:30:29
#9
EsCTasY
Namco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet domanin benimdi 4 - 5 yıllık bir domaindi oda gitti.
domain bilgilerini neden verdinki ?