Arkadaşlar, bu forumda 8 ay önce birisi ile tanıştım evli bağlı güvendik adam para bile gönderdi bana, ortaklaşa site yapalım diye, 2 ay uğraştım bir arkadaşlık sitesi yaptık, Yabancı dile tercüme ettirdik, ve baktımki artık birbirimize güveniyoruz 2 milyarlık reklam parası ben verdim ona, facebook myspace youtube google hepsine reklamı verdik, adam hiç bir şey yapmıyordu sürekli ben siteyi geliştiriyordum gece kendisi gelince nicki ile küçük kızlara yazıyordu ingilizce aşk maş kelimeleri, 3 ay içinde o siteyi paşa yaptım 90 bin üyemiz oldu. iyi kötü reklamda almıştık site geliri ayda 900 doları buluyordu. ve ******** işi öğrenmiş gidip başka bir php coder tutup siteyi biraz geliştirmiş ve türkiyeyi banlamış, bana siteyi hacklediler dedi inanmadım, ve free proxy ile baktım site açılıyor üyeler her zamanki gibi giriyor. o Şerefsizde bu forumda ama nickini bilmiyorum eğer okuyorsan adam gibi herkesin içinde yaz, senin hatan buydu bunun için yaptım. Öyle adam dolandırmakla bir yere kaçamazsın. Arkadaşlar benim bu durumda ne yapmam gerekiyor. Hakkımı bu itten nasıl geri alırım ? o siteye 2 bin dolardan fazla param gitti artı ben o hale getirdim adamın yaptığı şerefsizliğe bakın