Oha diyorum başka birşey demiyorum. Ne profosyonel bir dolandırıcıymış bu ********.
Gerçekten insan artık kime güveneceğine şaşırıyor..
Hocam eğer yanlış anlamadıysam , yani siteden bir gelirin kalmadıysa sende veritabanını veya sistemi yabancı sitelerde satışa sun. Adamın sistemi ve veritabanı vvarez'e düşsün. Sanırım şuan yapabileceğin tek şey bu
Büyük geçmiş olsun..