Abi biz de bu işin içindeyiz. İşimiz düştü diye adam bizi afedersiniz şey yapmaya çalışıyor. Her neyse o gece uyumadım ve 4 saatte bitirdim. Biz istiyoruz ki ekmeğimizi paylaşalım ama bazı arkadaşlar bizim de ekmeğimizi çalmaya çalışıyor. Buna gerçekten anlam veremedim.
Şaka gibi teklifler!
39
●1.782
- 15-01-2020, 11:53:20Birkaç gün önce iş yoğunluğum nedeniyle işveren kısmına bir başlık açtım ve işvereceğimi söyledim. PHP'de yazılacak 2 form sadece veritabanına kaydettirilecek. Bunun için çok absürt teklifler verenler oldu. 1000 TL isteyen mi istersiniz, 600 liraya 1 haftada hallederim diyen mi dersiniz. Parayı peşin isteyen mi dersiniz
Abi biz de bu işin içindeyiz. İşimiz düştü diye adam bizi afedersiniz şey yapmaya çalışıyor. Her neyse o gece uyumadım ve 4 saatte bitirdim. Biz istiyoruz ki ekmeğimizi paylaşalım ama bazı arkadaşlar bizim de ekmeğimizi çalmaya çalışıyor. Buna gerçekten anlam veremedim.
- 15-01-2020, 11:56:54Herkes ekmeğini yesin. Kimsenin lokmasında gözümüz yok ama bizi de şu hale düşürmesinler hocam. Yazıktır günahtır.khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2020, 11:57:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2 satır kod için 1000 tl iyimiş
tamam 10 lira da olmasın ama 1000 lira nedir ayıp. durumu güzel özetlemişsin.
- 15-01-2020, 11:57:42Aynen artık öyle yapıyorum zaten.Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dürüst ve işinin ehli adamları seviyoruz. Biz ekmeğimizi paylaşalım derdindeyiz. Adam bizi soyma derdinde.bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-01-2020, 12:05:40Aynen. O yüzden uyumadık kendimiz yaptık. Allah o tiplere muhtaç etmesin.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka gibiler gerçekten.Frein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam 10 lira da olmasın ama 1000 lira nedir ayıp. durumu güzel özetlemişsin.