• 15-01-2020, 11:53:20
    #1
    Birkaç gün önce iş yoğunluğum nedeniyle işveren kısmına bir başlık açtım ve işvereceğimi söyledim. PHP'de yazılacak 2 form sadece veritabanına kaydettirilecek. Bunun için çok absürt teklifler verenler oldu. 1000 TL isteyen mi istersiniz, 600 liraya 1 haftada hallederim diyen mi dersiniz. Parayı peşin isteyen mi dersiniz Abi biz de bu işin içindeyiz. İşimiz düştü diye adam bizi afedersiniz şey yapmaya çalışıyor. Her neyse o gece uyumadım ve 4 saatte bitirdim. Biz istiyoruz ki ekmeğimizi paylaşalım ama bazı arkadaşlar bizim de ekmeğimizi çalmaya çalışıyor. Buna gerçekten anlam veremedim.
  • 15-01-2020, 11:54:43
    #2
    Aynı proje için 500 liraya da 30 bin liraya da teklif aldığımı bilirim. (2 bin liraya biriyle anlaşmıştım.)
    Acil iş arıyorum diye ilan açanların bile çok yüksek fiyat verdiklerini görmüşlüğüm var.
  • 15-01-2020, 11:55:17
    #3
    Aynı durumla bende çok karşılaşıyorum hocam. Ama sabredin 5 absürt tekliften sonra 1 tane ciddi anlamda teklif geliyor ve işi kapıyor. Diğerleri sadece teklif veredursun..
  • 15-01-2020, 11:56:54
    #4
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı proje için 500 liraya da 30 bin liraya da teklif aldığımı bilirim. (2 bin liraya biriyle anlaşmıştım.)
    Acil iş arıyorum diye ilan açanların bile çok yüksek fiyat verdiklerini görmüşlüğüm var.
    Herkes ekmeğini yesin. Kimsenin lokmasında gözümüz yok ama bizi de şu hale düşürmesinler hocam. Yazıktır günahtır.
  • 15-01-2020, 11:57:28
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 satır kod için 1000 tl iyimiş tamam 10 lira da olmasın ama 1000 lira nedir ayıp. durumu güzel özetlemişsin.
  • 15-01-2020, 11:57:42
    #6
    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumla bende çok karşılaşıyorum hocam. Ama sabredin 5 absürt tekliften sonra 1 tane ciddi anlamda teklif geliyor ve işi kapıyor. Diğerleri sadece teklif veredursun..
    Aynen artık öyle yapıyorum zaten.



    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 satır kod için 1000 tl iyimiş tamam 10 lira da olmasın ama 1000 lira nedir ayıp. durumu güzel özetlemişsin.
    Dürüst ve işinin ehli adamları seviyoruz. Biz ekmeğimizi paylaşalım derdindeyiz. Adam bizi soyma derdinde.
  • 15-01-2020, 12:03:53
    #7
    İsteyen istediği fiyatı verir. Serbest piyasa. İşinize gelirse yaptırırsınız işinize gelmezse yaptırmazsınız olur biter.
  • 15-01-2020, 12:04:33
    #8
    hiç unutmam bir eklenti lazım olmuştu, arkadaş ücretsiz eklentinin adını 50 liraya söyleyeceğini söyledi
  • 15-01-2020, 12:05:40
    #9
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen istediği fiyatı verir. Serbest piyasa. İşinize gelirse yaptırırsınız işinize gelmezse yaptırmazsınız olur biter.
    Aynen. O yüzden uyumadık kendimiz yaptık. Allah o tiplere muhtaç etmesin.



    Frein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç unutmam bir eklenti lazım olmuştu, arkadaş ücretsiz eklentinin adını 50 liraya söyleyeceğini söyledi
    Şaka gibiler gerçekten.