Birkaç gün önce iş yoğunluğum nedeniyle işveren kısmına bir başlık açtım ve işvereceğimi söyledim. PHP'de yazılacak 2 form sadece veritabanına kaydettirilecek. Bunun için çok absürt teklifler verenler oldu. 1000 TL isteyen mi istersiniz, 600 liraya 1 haftada hallederim diyen mi dersiniz. Parayı peşin isteyen mi dersiniz

Abi biz de bu işin içindeyiz. İşimiz düştü diye adam bizi afedersiniz şey yapmaya çalışıyor. Her neyse o gece uyumadım ve 4 saatte bitirdim. Biz istiyoruz ki ekmeğimizi paylaşalım ama bazı arkadaşlar bizim de ekmeğimizi çalmaya çalışıyor. Buna gerçekten anlam veremedim.