Aynı durumla bende çok karşılaşıyorum hocam. Ama sabredin 5 absürt tekliften sonra 1 tane ciddi anlamda teklif geliyor ve işi kapıyor. Diğerleri sadece teklif veredursun..
Aynen artık öyle yapıyorum zaten.
2 satır kod için 1000 tl iyimiş

tamam 10 lira da olmasın ama 1000 lira nedir ayıp. durumu güzel özetlemişsin.
Dürüst ve işinin ehli adamları seviyoruz. Biz ekmeğimizi paylaşalım derdindeyiz. Adam bizi soyma derdinde.