• 30-06-2008, 22:44:53
    #28
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen kafası bulanıyor sanırım Orada sildi olarak görünen bir kişi şu an msnde çevrimiçi.
    Fazla güvenmeyin derim
    Not : İsteyene capsta atarım.
    silip engellemezse onu görebilirsin.
  • 30-06-2008, 22:47:27
    #29
    Tek kelime ile mükemmel. R10'a bu yakışırdı... Şimdi temizlik zamanı, şu bizi silinleri bi' güzel silelim bakalım.
  • 30-06-2008, 22:47:48
    #30
    Kurumsal Üye
    MSN'de konuşabiliyoruz.Başka bir msnden bana yazmasını söyledim yazdı ve bende onda çevrimiçi görünüyormuşum
  • 30-06-2008, 22:49:27
    #31
    ve ben hala bakamıyorum ....sizden neyim eksik
  • 30-06-2008, 22:50:36
    #32
    Dikkat ettim recoded by fatal yazıyor. yanlış anlaşılmasın bu sınıf phpclasses.org'da ücretsiz olarak sunulmuyor mu?
  • 30-06-2008, 22:52:23
    #33
    OnurSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat ettim recoded by fatal yazıyor. yanlış anlaşılmasın bu sınıf phpclasses.org'da ücretsiz olarak sunulmuyor mu?
    bu sınıf derken neyi kastediyorsun? ayrıca recoded ne demek ? re takısı ne manaya geliyor ingilizcede
  • 30-06-2008, 22:58:22
    #34
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bozukluk benim manitanın beni sildiğini gösterirse ve kızdan ayrılırsam sorumlusu senmisin

    madaratör yokmu banlayın şunu
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyelim birisi birini sildi, o'da gitti öldürdü neden sildin diye, fatal sorumlusun sensin ona göre
    olay çıkarmayın 2 kod yüzünden

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hala bişi göremedim nerede hata yapıyorum.bu konuyu geliştirenler cvp verebilir mi şifrem mi yanlış acaba
    ilk postta söylemiştim bunu, arada bir bağlantı kurulamıyor, belli bir müddet sonra tekrar dene.

    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen kafası bulanıyor sanırım Orada sildi olarak görünen bir kişi şu an msnde çevrimiçi.

    Fazla güvenmeyin derim

    Not : İsteyene capsta atarım.
    bunu da söylemiştim sanırım %100 çalışmaz ama %95 diyebilirim
  • 30-06-2008, 23:12:13
    #35
    en yakınımdan aldım darbeyi kız kardeşim beni silmiş zaten biliyordum sağ tıkla görülüyor bu ama olsun burada da kırmızı kırmızı yazınca bir hoş oldum
  • 01-07-2008, 01:05:03
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Yalan dostlar. 960 kişiden 42'si silmiş gene iyi aslında.