Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Msn delete checker
132
●12.765
- 30-06-2008, 22:47:27Tek kelime ile mükemmel. R10'a bu yakışırdı...
Şimdi temizlik zamanı, şu bizi silinleri bi' güzel silelim bakalım.
- 30-06-2008, 22:52:23bu sınıf derken neyi kastediyorsun? ayrıca recoded ne demek ? re takısı ne manaya geliyor ingilizcedeOnurSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2008, 22:58:22****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleolay çıkarmayın 2 kod yüzündenkaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ilk postta söylemiştim bunu, arada bir bağlantı kurulamıyor, belli bir müddet sonra tekrar dene.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu da söylemiştim sanırımOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 çalışmaz ama %95 diyebilirim
- 30-06-2008, 23:12:13en yakınımdan aldım darbeyi
kız kardeşim beni silmiş
zaten biliyordum sağ tıkla görülüyor bu ama olsun burada da kırmızı kırmızı yazınca bir hoş oldum
Orada sildi olarak görünen bir kişi şu an msnde çevrimiçi.

nerede hata yapıyorum.bu konuyu geliştirenler cvp verebilir mi
zaten biliyordum sağ tıkla görülüyor bu ama olsun burada da kırmızı kırmızı yazınca bir hoş oldum