• 30-06-2008, 22:23:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bu ne kimler silmiş böyle beni kan çıkar ulan
  • 30-06-2008, 22:25:19
    #21
    ben hala bişi göremedim nerede hata yapıyorum.bu konuyu geliştirenler cvp verebilir mi şifrem mi yanlış acaba
  • 30-06-2008, 22:27:03
    #22
    radmin beni msnde engellemişsin
  • 30-06-2008, 22:32:28
    #23
    Misafir
    diyelim birisi birini sildi, o'da gitti öldürdü neden sildin diye, fatal sorumlusun sensin ona göre
  • 30-06-2008, 22:36:49
    #24
    Kurumsal Üye
    Bazen kafası bulanıyor sanırım Orada sildi olarak görünen bir kişi şu an msnde çevrimiçi.

    Fazla güvenmeyin derim

    Not : İsteyene capsta atarım.
  • 30-06-2008, 22:42:01
    #25
    güzel bir uygulama olmuş dostu düşmanı bildik
  • 30-06-2008, 22:43:10
    #26
    radmin banla bunları açılmıyor sayfayı bozdular
  • 30-06-2008, 22:44:42
    #27
    silenin çvrim içi olur ama engelleyen olmaz diye biliyorum ben arkadaşlar sizi silen engellememişse onu ç.içi görmeniz normal