• 30-08-2009, 19:59:58
    radmin msnimi geri ver
  • 31-08-2009, 01:24:46
    Ben de kontrol sayfası var fakat bilgileri yazınca açmıyor.
  • 31-08-2009, 01:42:42
    Sorunsuz çalışıyor bir ara kapanmıştı tekrar acıldıgına sevindim
  • 02-09-2009, 02:39:56
    Üyeliği durduruldu
    Denedim, çalışıyor
  • 02-09-2009, 10:37:01
    Kullandım harbi gösteriyor
  • 02-09-2009, 13:51:30
    Sanırım hafiftan yanlışlıklar oluyo bende kullandım konuştuğum kişiyi sildi olarak gösterdi Ama genellikle doğru.
  • 02-09-2009, 15:41:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir ara kapanmıştı şimdi açılmış ve harbiden kimlerin engellediğini gösteriyor.
  • 03-09-2009, 01:46:10
    müthiş ötesi

    dostları öğrendik sayende radmin
  • 03-09-2009, 01:48:30
    Üyeliği durduruldu
    dostu düsmani ayirdik