• 30-07-2008, 02:24:45
    #64
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kimin ne olduğunu gördük Teşekkürler

    Sitemde kaynak göstererek konu açabilirmiyim?
  • 30-07-2008, 09:26:46
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek dostalarımızı tanımış oldum bunun sayesinde
    msn den dost olmaz
  • 30-07-2008, 09:29:00
    #66
    msn uzantılıda olsaydı keşke
  • 30-07-2008, 10:34:40
    #67
    vay vay abi kardeş dediklerimiz bizi silmiş işi biten demek adam siliyor inş burayı okur yada yarın öbür gün bizi yeniden ekler
  • 30-07-2008, 11:08:04
    #68
    Beni silenlerin hepsini bende silim oh işte :P
  • 30-07-2008, 13:44:15
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Dün msn den konuştuğum öğretmenlerim, akrabalarım sildi olarak gözüküyor.

    Ama gerçekten silmiş olanlar da silmiş gözüküyor.

    Şu anda online olmayan ve sildiğine inanmadığım onlarca kişi de silmiş olarak gözüküyor?
  • 30-07-2008, 15:32:20
    #70
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay vay abi kardeş dediklerimiz bizi silmiş işi biten demek adam siliyor inş burayı okur yada yarın öbür gün bizi yeniden ekler
    XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün msn den konuştuğum öğretmenlerim, akrabalarım sildi olarak gözüküyor.
    Ama gerçekten silmiş olanlar da silmiş gözüküyor.
    Şu anda online olmayan ve sildiğine inanmadığım onlarca kişi de silmiş olarak gözüküyor?
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmine Güvenimiz Sonsuzdur.
    Dostumuzu düşmanımızı gördük.
    Bi kaç yanılgı var gibi
    Engelledin + Sildin + Sildi + küstü +kavga etti veya şu anda aradığınız kişiye ulaşılamıyor.Lütfen daha sonra oturum açınız
    Powerofdreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin ne olduğunu gördük Teşekkürler
    Sitemde kaynak göstererek konu açabilirmiyim?
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogru oldugunu sanmyorum yada ben dogru bi insan degilmisim herkez silmis
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devirde babana bile güvenmiceksin. Bi babama güvendim o da msn den bizim silmiş
    Radmin bu başlığa bide arabesk at bu ne hal yahu
  • 30-07-2008, 16:52:43
    #71
    Şimdi ilk topicte yazdım %100 dogru sonuçları göstermiyor. Ama %90 oranında dogru olarak gösteriyor.
    Birde şu olay var. Diyelim ki sizin A@hot şekilde bir msn adresiniz var. sadece gündüzleri nete giriyorsunuz. Arkadaşınız b@hot şeklinde bir msnsi var ve bu adamda sadece geceleri nete giriyor.
    Uzun süre boyunca (90 günden fazla süre içinde) ikiniz aynı anda online olamadığınız için msn iki account arasında ping alıp veremediğinde ve iki msn adresinin birbiri ile iletişimi kesilmiş gözüktüğü için sizi engellemiş gözükebilir. b@hot kullanıcısıda r10 msn checkerde kontrol etse sizinde o kişiyi engellemiş oldugunu düşünebilir. Oysa ne siz onu engellediniz nede o sizi engellemiş.
    ikiniz aynı anda online oldugunda bu hatada gidiyor. %10luk hata payı bundan kaynaklanıyor. Bunun olması düşük ihtimal ama oluyor işte sonuçta 3 aydan fazla bir süre boyunca ikinizde aynı anda online olmadıysanız engellemiş gözükebilir
  • 30-07-2008, 17:12:19
    #72
    Çok teşekkürler 10 numara bir program listemden daha önceki sildiklerimi filende gösteriyor 1.300 kişiden 100 kişi kalmış